lördag 18 juni 2011

Tankar om midsommar!

Mmmm tycker din halv åtta hos mig meny låter smask! Och på tal om smask kommer här mina tankar om midsommar.


Min dotter fick förra veckan för sig att hon skulle sluta ta bröstet och bara äta vanlig mat. Vicken tajming... nu blir det nubbe och allergitablett för mig på midsommar.
Midsommar förknippas ju annars med mat, regn, grill, obefintliga bad (även om tanken låter god just i ögonblicket), bloggande, politiska diskussioner, andra diskussioner, lite mer mat och jäkligt kul! Kanske en liten busringning också, vem vet. I år ska jag också gå in för att vinna tävlingarna så att mina barn blir stolta över mig! (Anpassa dem gärna så jag kan vinna....: ) I vilket fall som helst ser jag fram emot detta event!!!!

Nästa ämne: Nåt kul att göra när det regnar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar