tisdag 21 juni 2011

Tankar om midsommar

Jag ger mig på ett inlägg här emellan, eftersom:

1. Jag har semester.
2. Eftersom jag har semester har jag även mer tid över än vanligt.

Därför tänkte jag skriva lite tankar om midsommar och sen får L helt enkelt fylla på. Kanske gör vi ett gemensamt blogginlägg på självaste aftonen? Vem vet? Så, håll till godo.

I år blir vi 14-15 någonting? Lite nytt folk dessutom. I övrigt misstänker jag att midsommarafton detta år kommer att vara snarlik förra årets midsomrar (ni vet, mat, öl,lekar och politiska utspel på nattkvisten). Men i år sitter vi på trädäck, troligtvis under ett partytält, eftersom MAN SKA VARA UTOMHUS PÅ MIDSOMMAR OAVSETT VAD, som J brukar framhålla och som jag, S, alltid är beredd att hålla med om. Kanske för att jag röker?

Nåväl, i år ser jag fram emot att kanske, eventuellt, om än lite osäkert (?) få skåla en öl ihop med dig, L. Vi ses!

Nästa ämne: Det gemensamma, ytterst spännande, rafflande och väl-värt-att-vänta-på blogginlägget på midsommarafton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar