måndag 19 april 2010

Uteserveringar

Nu har vi snart kommit fram i maj och uteserveringarna ploppar upp som svampar ur jorden. Varje pub/restaurang med självaktning måste ha en uteservering om man så ska sätta upp den halvvägs ut i gatan. Kan ju vara trevligt att andas in den friska luften med tusen bilar som spyr ut avgaser. Det är faktiskt väldigt trevligt med uteserveringar. Speciellt om man kan ta ett glas vin eller en öl. Jag är nu inne på tredje sommaren som jag inte får dricka och känner att deprerationen långsamt kommer smygande. Inte så att jag är alkoholiserad men tre somrar utan ens lite vin tär... allvarligt. Jaja jag får väl dricka mjölk istället eller en liten alkoholfri ananasdrink. För S och R som bor i Stockholm kommer ju sommarens uteserveringar att bli riktigt trevliga. Finns ju mycket bra uteserveringar där. Är liiite avundsjuk faktiskt. Fast jag har ju en 12 kvadratmeter trädgård. Jag får väl bygga upp en uteservering där med en liten juicebar eller nåt.. Välkomna hit!!!!

Nästa ämne: Exakt när blir det sommar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar