onsdag 25 maj 2011

Halv åtta hos mig ersätts med en kändisversion

Hahaha på tal om inaktuella ämnen....
Kändisversionen av halv åtta hos mig var inte lika bra som ursprungsversionen. Helt enkelt för att det finns mycket intressantare "vanliga" människor än vad det finns intressanta kändisar.
Jag brukar inte titta på halv åtta hos mig. A går och lägger sig halv åtta. Detta innebär att det bara finns möjlighet varannan dag att titta på det och just denna varannan dag verkar jag alltid glömma bort det för reprisen av BB som jag mycket pinsamt nog följer slaviskt. De avsnitt jag har sett är faktiskt jättekul, men som sagt blev jag inte imponerad av kändisversionen. Kanke borde jag och S söka till programmet. Som ala vet är vi ju mästerkockarnas mästare. Det hade iaf varit väldigt roligt för dem som tittade.
Nästa ämne: S´s "halv åtta hos mig" meny.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar