måndag 21 mars 2011

Big Brother - händelser vi minns...

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för riktigt uruselt bloggande! Men jag har varit i Lettland och Estland, så jag skyller allt på det. Tycker att det är en rätt okej ursäkt ändå. Nu är jag dock igång igen! (.. och jag vill veta mer om jobbet som chokladambassadör...)
Nåväl... Vi har inte TV11 så att kommentera årets upplaga av Big Brother är svårt. Jag vet dock så mycket att Gurkan är med, och att det var två som förlovade sig och när den ene åkte ut var den andra otrogen. Eftersom detta sammantaget inte ger mig särskilt mycket att blogga om så tänker jag istället ta er tillbaka till Big Brother-händelser vi minns...

1. Peter kissar i en väska när han är full. Det kan faktiskt vara det roligaste som har visats på TV någonsin.

2. Linda Rosing dricker slattar och äter kräftrester - dagen efter.

3. Benji och Marie Picasso förlovar sig hastigt och lustigt.

4. Per Holknekt skriver "Mediahora" och gråter ut om sin alkoholism. Något som leder till att Victoria Tolstoy blir kär i honom. Efter det gick det ganska bra för Per, minst sagt.

5. Kitty Jutbring bygger runkbås.

6. Sverige och Norge gör Big Brother tillsammans, vilket inte alls blir bra.

7. Den då relativt okände Carolina Gynning har en fling med fransmannen Olivier.

8. Jessica kastar flaskor, gifter sig med en spanjor efter programmet och blir sedan religiös.

Nästa ämne: Andra dokusåpor och märkliga saker som hände där...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar