onsdag 23 mars 2011

Andra dokusåpor- skandaler

Jodå, om du går in på FB och kollar där uppe på sidan så söker premium choklad chokladambassadörer. Man får äve resa till chokladens hemland och även blogga. Därför tycker jag att även du S ska söka detta... : )
Jasså du har inte tv 11 OCH KAN INTE TITTA PÅ BB... Jag har tv 11, men jag tittar inte heller på BB... Vicken lögn. Vem försöker jag lura... Fast nu tittar jag inte trots att det är på. Måste prioritera vår smått bortglömda blogg. Du behöver förresten inte hitta på nån ursäkt för att du inte skrivit. Jag har mått helt bra för att det för en gångs skull inte är min tur att skriva : )
Nu till ämnet:
Jag har försökt tänka, men kommer inte på några bra skandaler. Det enda jag minns är när Robinson-Robban målade sig blå och åt upp sin röstsedel. Det är det roligaste jag sett i hela mitt liv. Samma säsong som Robban var med första gången så satt jag i härnösand på korridorsfest varje lördag och suktade efter Robinson.Klas ihop med två andra tjejer, men det var ju bara lite kuriosa.
Annat jag minns är "baren Merall" Som var med alla omgångar. Det kan man väl kalla om inte skandal så skandalöst patetiskt : )
Jag älskar ju dokusåpor, så när jag kommer ihåg något mer så kommer jag att återkomma till det.
Nästa ämne: Jönköpings kulturhus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar