söndag 19 december 2010

På spåret

"På spåret" är mitt absoluta favoritprogram. Jag sitter bänkad varje fredag. A och Lilla M får också titta och tycker att det är skittråkigt. Precis som jag tyckte det var skittråkigt när jag var liten. Aaah ljuvliga familjetraditioner går vidare. Det bästa med på spåret är att man knappt kan några frågor, så när man väl kan någonting så känner man sig hur duktig som helst. Tex hade jag förra säsongen oanade kunskaper om knyppling och virkning.
Resorna kan man ju faktiskt ta innan de tävlande. I fredags klarade jag örebro på 8 poäng tex.
Aaaaah duktig jag!! Dessutom tog jag Hasse Alfredsson innan de tävlande.
Det tråkigaste med "på spåret" är att M kan så mycket och är så snabb. Jag blir jättesur på honom eftersom jag inte hinner tänka.
Dessutom så är musiken alltid jättebra! Total kärleksförklaring till "på spåret" alltså. 10 poäng.
Nu har jag skrivit på FB att jag ska ta dataledigt till nyårsbloggandet, så det tänker jag göra också. Så nästa gång jag skriver kommer även S att medverka, och det kommer bli det bästa blogginlägget ever! I realtid på nyår! Vad mer kan man önska av en blogg!

Nästa ämne: Tomten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar