fredag 26 februari 2010

Plastikoperationer

Håll i er! Här kommer ett inlägg från månadsfilosofen.
Plastikoperationer är ju ett ämne som man kan ha mycket åsikter om. Det orkar jag dock inte ha idag eftersom solen nu har försvunnit och allt är mörkt grått och dystert (ja det sista ÄR hämtat ur "my little pony" "smojsfilmen"). Därför misstänker jag att mina åsikter skulle kunna uppfattas som tråkiga och moraliserande. Jag tänker därför hålla mig till allmänna tankar kring operationer.
Det bästa med plastikoperationer är femmans "dokumentärer" om misslyckade plastikoperationer. Det är väldigt intressanta och elaka dokumentärer och alla sitter hemma och myser och ryser över hur förfärliga de ser ut med läppar som dassalock och bröst som har sprängts. Det är den nya tidens missfosteruppvisningar, men ev. får dessa objekt bättre betalt.
Detta var ett ganska otrevligt inlägg. Jag antar att jag ändå har på verkats av vädret och min nyuppkomna förkylning. Nu tror jag att jag slutar....

Nästa ämne: Vem vinner melodifestivalen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar