fredag 12 februari 2010

OS

Jag bloggar från mobilen, L! Kan du tro det? OS ja. Jag är väl inte jätteintresserad kan man väl säga... Antar nu att J inte har någon som helst förståelse för detta. Tyvärr är det nu så att vi bara har 1:an,2:an och 4:an nu för tiden och jag kan berätta för er alla att det inte alltid är något sevärt på dessa kanaler ( mest för att jag gillar oseriös TV såsom dokusåpor och sitcoms). Detta har nu resulterat i att jag ser Nyhetsmorgon, Efter tio med Malou, Förkväll, Halv åtta hos mig VARJE DAG. Ja, nästan i alla fall. Jäkla massa nyheter också; har nog aldrig varit så uppdaterad. Hur som helst, vare sig jag vill eller inte lär jag få se på OS. Okej okej, någon hockeyfinal kan nog vara roligt att se på riktigt. Och när konståkningsåkare ramlar, DET är roligt.

Nästa ämne: Plastikoperationer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar