tisdag 20 september 2011

Svampplockning

... är jag inget vidare på. Kan knappt se om jag hittat en kantarell. M hittade för ett par år sedan en stor plätt med trattkantareller som jag hävdade var en giftsvamp eftersom de inte såg ut som "herr kantarell" (Som en trumpet). Vidare förkastade jag min "svägerskas" kremlor som flugsvamp och vägrade äta dem. Det vet väl alla att man dör om man äter röda svampar... Jag tycker inte heller så mycket om svamp. Inte ens kantareller och speciellt inte smörstekta och absolut inte med bacon till.. URK! Jag plockar hellre blåbär för de vet man iaf hur de ser ut!
..och jo jag kommer gärna på festen och undrar förresten om det finns nån liten sovhörna till mig någonstans, Vi hörs om detta på nån annan kanal.
Nästa ämne: Vilka IKEA- möbler finns i S´s vardagsrum??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar