måndag 18 juli 2011

Det bästa med internet är..

...vår blogg naturligtvis... och facebook utan vilken jag inte haft några vänner eftersom min mobil har försvunnit spårlöst....

Kryddodling ja... Det är ganska enkelt. Stora krukor, mycket sol och vatten!
Intressant ämne att välja by the way. Halmstad ja!! Ni har som vanligt valt helgen då det är helsingborgsfestival... Det enda som någonsin händer i Helsingborg. På lördagen uppträder min bror med freecircus kl 15. Den absolut sämsta tiden om man ville åka till halmstad, vilket jag verkligen vill!!! På söndagen fyller A år och det måste jag vara med på, så utrymmet är tyvärr dåligt att åka dit, Nästa år kommer jag gärna med till halmstad och låter M vara hemma med barnen. Känner för lite "ta mig till havet" och "just idag är jag stark".

Nästa ämne: S´s spådomsförmåga testas... Vad händer mig under nästa år??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar