fredag 15 januari 2010

Morgon-TV

När man jobbar har det inte blivit så mycket morgon-TV eftersom jag och R stressar så enormt på morgonen (det är ju så skönt att sova...) så vi hinner inte. Däremot är det ju faktiskt väldigt mysigt att göra i ordning lite frukost (=kaffe) och sen krypa upp i soffan och se på just morgon-TV. I och för sig är det väl kanske inte alltid jättespännande - man får höra samma nyheter ungefär tio gånger och vid Triss-skrapet blir man alltid lika irriterad på att det är en gammal människa som vinner. Vad ska hon/han med pengarna till när jag, som är ung fortfarande, behöver dem mycket mer? Ungefär lika sur som jag blir när jag inte vinner drömvinsten på Lotto. Ja, trots att jag inte ens spelat Lotto. Sedan funderar jag på hur morgon-TV-människorna orkar gå upp så tidigt på morgonen? Usch.

Sex förresten.

Nästa ämne: Klimatfrågan. Tungt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar